За наукою: як правильно розрізати та з’їсти сендвіч

Виявляється, існує найкращий спосіб розрізати сендвіч, аби він був і смачним, і зручним для споживання. Своєю думкою стосовно ідеального сендвіча поділився британський дослідник Луїс Віллазон.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Згідно із загальноприйнятою думкою, прямокутний сендвіч потрібно розрізати по діагоналі, щоб утворилися два трикутники. Та чи справді цей спосіб є найоптимальнішим?

Дослідник Луїс Віллазон поділився власною думкою щодо ідеального сендвіча з виданням Science Focus.

Відповідно до його теорії, трикутник дозволяє зробити перші два укуси з двох кутів по 45 °. Вони мають скоринку лише з одного боку і забезпечують швидший доступ до середини сендвіча, де зосереджено найбільше начинки.

Після того, як ви впораєтеся з кутами, у вас залишиться від одного до трьох укусів по діагоналі, на якій немає скоринки. Залежно від розміру сендвіча, у вас може залишитися ще один трикутник меншого розміру.

Зрештою, кожен трикутник перетворюється на один шматок скоринки під кутом 90°. Та якщо ви спробуєте зробити це із сендвічем, розрізаним прямокутно, у вас вийде два хрусткі кути для кожного шматка замість одного.

діти намазують хліб

Ще один аргумент на користь трикутників полягає в тому, що їх зручніше їсти. Проте діти та персонажі мультфільмів зазвичай нехтують цією логікою та відкушують перший шматок від середини сендвіча. При цьому вони розмазують майонез чи джем по всьому обличчю. Але якщо починати їсти цей складний бутерброд з одного з кутів, укус буде «чистішим».

Експерти припускають, що ліпше за все розрізати сендвіч на чотири трикутники, а потім з’їдати кожен кількома акуратними шматочками.

Цей спосіб вважають оптимальним і організатори дитячих свят. А ще вони радять обрізати при цьому скоринки. Але, на жаль, діти рідко починають поглинати сендвіч з кута під 45 °.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU