Ані гумор, ані інтелект: названо ключову рису, що робить нас привабливими

Ізраїльські психологи виявили, що пріоритетна якість, яка робить нас привабливішими в очах інших, – це не почуття гумору і не інтелектуальність.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

І навіть оновлення гардероба чи нова стрижка не працюють так ефективно на нашу привабливість, як ця риса. Заінтригували? Тож про що ідеться?

Нове дослідження команди Тель-Авівського університету показало, що фізична краса найтісніше пов’язана з одним ключовим атрибутом – добротою, також відомою як просоціальність.

Просоціальністю називають вміння взаємодіяти з членами соціуму, яке зрештою приносить їм користь.

«Просоціальність, зважаючи на її ключову роль у людських відносинах, унікальним чином впливає на оцінку фізичної привабливості», – заявила команда у звітній статті, що її опублікувало видання British Journal of Social Psychology.

Про що дізналися вчені

Як нагадало видання Daily Mail, попередні дослідження виявили низку факторів, що роблять нас фізично привабливішими. З-поміж них – симетрія обличчя, кокетливість та впевненість. Однак вплив доброти на привабливість досі залишався маловивченим.

Автори нового дослідження провели серію експериментів, до яких залучили 4192 особи. Учасникам запропонували поглянути на паспортні фотографії усміхнених чоловіків та жінок, а також прочитати їхні характеристики. Наприклад, працівник їдальні для безхатьків (що вказувало доброту людини), людина з почуттям гумору або високим інтелектом.

фото різних людей

Після того, як учасники побачили зображення та прочитали описи, вони мали оцінити привабливість людей на фотографіях. Результати показали, що у всіх випадках просоціальних людей було визнано фізично привабливішими.

Дослідники також визначили, що, хоч як це дивно, але просоціальність більше пов’язана із зовнішньою красою, ніж почуття гумору або інтелект.

«Хоча інші риси особистості мають свої переваги, це дослідження показує, що просоціальність більшою мірою впливає на оцінку краси, ніж інші позитивні риси, такі як почуття гумору чи інтелект», – підтвердила команда.

Загалом дослідники сподіваються, що результати підкреслять «унікальну та центральну роль» просоціальності у формуванні зовнішності людини.

«У суспільстві, де цінується зовнішність, важливо розуміти фактори, що впливають на оцінку краси. На індивідуальному рівні добрі та корисні вчинки можуть сприяти кращій оцінці зовнішності людини», – зазначили дослідники.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU