Компанія EduBirdie запросила 25 осіб на специфічну, але надзвичайно приємну роботу. Кожен працевлаштований улюбленець долі заробить 1000 доларів за те, що впродовж двох тижнів отримуватиме святкові задоволення.
EduBirdie зі штаб-квартирами у Вілмінгтоні (США) та Бургасі (Болгарія) є платформою зі створення професійних текстів, що пропонує, зокрема, гострайтинг (написання текстів на замовлення), написання есе, коректуру та перевірку на плагіат.
Напередодні Різдва компанія сформує команду для участі в проєкті «Різдвяний ловець настрою». Він має на меті збір даних для вимірювання рівня стресу та оцінювання святкового настрою.
В оголошенні про гуртову вакансію автори ідеї зазначили, що вони шукають 25 «справжніх фанатів різдвяного настрою», котрі «розділять між собою Різдво та його післясмак». Ці люди мають бути «шанувальниками всього святкового», розповіло видання Newsweek.
Той, хто потрапить у команду, два тижні поспіль за грошову винагороду дивитиметься різдвяні стрічки, ласуватиме святковими делікатесами та навіть отримуватиме подарунки.
Як розтягнути відчуття свята та мати з цього зиск
За словами Ейвері Моргана, керівника відділу комунікацій EduBirdie, Різдво – це час перезавантаження та відпочинку, можливість увійти у новий рік із новими силами. Тож компанія вирішила надати можливість 25 учасникам проєкту розтягнути це відчуття.
«Ловцям настрою» має бути не менше 21 років. Вони повинні любити все, що пов’язане з Різдвом.
Команду розіб’ють на п’ять груп, кожна з яких виконуватиме свої завдання.
Перша п’ятірка проводитиме вечори за переглядом різдвяних фільмів. Кожному учаснику доведеться дивитися принаймні один різдвяний фільм щодня протягом двох тижнів.
Серед стрічок – «Реальне кохання», «Клаус», «Різдвяна історія», «Ласкаво просимо, або Сусідам вхід заборонено».
На щасливчиків з другої групи щодня чекатимуть найсмачніші святкові страви. З-поміж них – шинка в медовій глазурі, смажена індичка, йоркширський пудинг та вершковий кукурудзяний пудинг.
Учасники з третього гурту слухатимуть святковий плейлист щонайменше півтори години щоденно. Їх регулярно тестуватимуть щодо зміни настрою. Приміром, запитуватимуть, чи люблять вони Jingle Bells або Last Christmas так, як і раніше, або ж воліють перемкнутися на іншу музику.
Кожному з четвертої п’ятірки щодня даруватимуть невеличкий персональний презент від компанії. Взамін учасники розповідатимуть, чи сподобався їм подарунок та як він вплинув на різдвяний настрій.
І, нарешті, п’ята група: їй пощастило найбільше. Її члени виконуватимуть всі вище перелічені завдання. А потім на них також чекає оцінювання настрою.
До речі, охоронці команди щодня отримуватимуть повноцінний різдвяний обід, а також молоко і печиво.
Хто пройде відбір
Компанія вимагає від претендентів не просто заповнити форму, а якомога конкретніше та образніше пояснити своє прагнення – взяти участь у проєкті.
Уже через добу після оголошення про святкові вакансії ЕduBirdie отримала перші 1500 заявок. Але очікує, що кандидатів буде особливо багато в останні вихідні перед Різдвом: 17-18 грудня.
Імена обраних «ловців настрою» компанія оголосить 26 грудня. І вже після цього двотижневий експеримент стартує.
За умовами проєкту, учасники нададуть відгуки про виконану роботу мрії та дозволять EduBirdie використовувати їх протягом необмеженого часу.
Кандидати мають бути резидентами США, Великої Британії, Європейського Союзу, Канади, Сінгапуру, Японії або Мексики.
Фото: pexels.com, pixabay.com