Чи не підштовхує чоловіків до таких покупок криза середнього віку? Бо ж коли їм виповнюється 40, вони намагаються подолати цю кризу та почуватися «живішими». Раніше психологи зазвичай схилялися до думки, що купівля автомобіля на суму понад 100 000 доларів чоловікам в цьому не допоможе.
Але нещодавно команда науковців з Федерального університету Ріо-Гранде (Бразилія) провела нове дослідження, що пролило світло на це питання. Вчені, зокрема, виявили, що володіння автомобілем преміумкласу може покращити думку людей про вас та додати вам упевненості в собі.
Дослідники дізналися, що власників розкішних автомобілів, таких як Corvette і Porsche, суспільство сприймає як таких, що мають вищий рівень шлюбних цінностей та соціального домінування. А також вважає компетентнішими, розповіло видання Daily Mail.
Як проходило дослідження
Команда розділила дослідження на два етапи. На першому етапі вона вивчала, як споживчий вибір впливає на оцінку цінності спарювання та соціального домінування.
Науковці залучили до дослідження 171 учасника: 93 жінок та 78 чоловіків. Їм запропонували переглядати зображення людей протилежної статі, котрі володіють суперкарами, та паралельно відповідати на запитання стосовно цінності спарювання та соціального домінування.
Команда виявила, що і жінки, і чоловіки приписували вищу цінність стосункам з тими, хто мав суперкари. На думку учасників, люди з автомобілями преміумкласу мали вищий рівень соціального домінування.
Також опитані вважали для себе вигідним зв’язок з такими особами. Результати показали, що в очах інших люди з вищим статусом вважаються компетентнішими та мають перевагу при виборі роботи.
«Подібно до інших предметів розкоші, таких як квартира та одяг, автомобілі преміумкласу вказують на місце людини в ієрархії», – зазначили вчені. Тож цілком імовірно, що люди з автомобілями преміумкласу вважалися привабливішими через потенційні переваги, пов’язані з високим статусом, припустили дослідники.
Другий етап дослідження вчені присвятили тому, як сприймає себе людина, що володіє суперкаром.
Команда попросила 206 жінок та 203 чоловіків, які мали розкішні та популярні автомобілі, повідомити про своє самосприйняття соціального статусу. Учасники з автомобілем преміумкласу продемонстрували вищий рівень суб’єктивного соціального статусу, ніж учасники з популярним автомобілем або без нього.
Висновки з дослідження опублікувало видання Science Direct.
Фото: pixabay.com