Між небом і землею: китайці показали нову версію електрокара з пропелерами

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Змусити автівку літати – нав’язлива ідея, що не дає спокійно спати  кінематографістам. Взяти бодай Люка Бессона з його «П’ятим елементом».

Кадри з автомобілями, що ширяють над містом, невдовзі можуть стати реальністю. Ще один відчутний крок до цього зробив китайський виробник  розумних авто – XРeng.

Його дочірня компанія – XРeng AeroHT – створила вдосконалену версію повністю електричного флайкара з вертикальним зльотом та посадкою (еVTOL). Він нагадує звичайний автомобіль з дроном-квадрокоптером на даху.

Після успішних випробувань розробники продемонстрували електромобіль на спеціальному заході XРeng 1024 Tech Day в Гуанчжоу. А в інтернеті поділилися своїми досягненнями з водіями, котрі мріють про новітні способи долання пробок на дорогах.

Як повідомила команда XРeng AeroHT на своєму сайті, в режимі водіння автівку можна порівняти з будь-якою іншою. Зокрема, з огляду на функціональність та розміри. У режимі польоту електромобіль керується за допомогою керма та правого важеля перемикання передач. Завдяки їм флайкар може рухатися вперед-назад, повертати, злітати, зависати та здійснювати посадку. Задля додаткової безпеки та надійності електрокар оснащено двома резервними двигунами.

Мультироторна конфігурація спричинила чи не найбільшу цікавість потенційних користувачів. Здається, чотири пропелери підіймають авто у небо, як невагоме пір’ячко. Один із секретів, що стоїть за цим враженням, полягає у використанні виробниками легких матеріалів.

Команда Xpeng AeroHT укомплектувала інноваційну модель зручною системою складання роторів. Коли електрокар пересувається дорогами, пропелери відпочивають у складеному вигляді. Якщо водій забажає політати, він натисне на кнопку, і пропелери знову вийдуть назовні.

Наразі розробники вивчають можливості використання у флайкарах штучного інтелекту, зокрема, встановлення роботизованих систем в автомобілях, що літають.

Наступний виклик для інженерів-конструкторів – піднести безпеку польоту та використання прогресивних технологій на ще вищий рівень.

У компанії вважають, що система управління рухом потребує подальшої модернізації. Вона повинна краще адаптуватися до складних умов місцевості, таких як сходи, круті схили та гравійні дороги.

Фото: Xpeng AeroHT 

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU