Називається це технічне диво – ховербайк (або ховерцикл), тобто мотоцикл, що літає та за потреби зависає в повітрі. Мабуть, розробники з японського стартапу Aerwins Technologies – мрійники, що захоплюються науково-фантастичним кіно. Зрештою з їхніх мрій на світ народився небачений досі компактний авіалайнер, в якому ніби злилися в єдине ціле мотоцикл та дрон.
Свою модель XTurismo стартапери без зайвої скромності називають «піонером нового покоління транспорту». На байку можна оминати корки, брати участь у рятувальних операціях та розважальних заходах. Урешті, підлітати до вікна коханої.
І це вже не якась там розробка, що має подолати безліч випробувань. Мотоцикл, що літає, вже продемонстрували на Північноамериканському міжнародному автосалоні в Детройті (США) та запустили у виробництво. Перша партія складатиметься з 200 екземплярів. Плановано також випустити компактнішу версію XTurismo. Покупці, котрі бажають мати таку модель у своєму гаражі, вже зайняли чергу на кілька років уперед.
Що такого особливого у ховербайку
Байк із двома виразними роторами важить близько 300 кг. За півтораметрової висоти його довжина становить 3,7 метрів, а ширина – 2,4 м. Цей металевий жук з маленькими крильцями працює на гібридному двигуні Kawasaki.
Ховербайк витримує 100 кг корисної ваги, тобто розрахований на одну людину. Він розвиває швидкість до 100 км/год та може перебувати в повітрі до 40 хвилин, повідомило видання Designboom.
Коштує інноваційний транспортний засіб близько $777 000. Звісно, що за ці гроші можна придбати автомобіль преміум-класу. Однак, порівняно з японським винаходом, ці автівки мають один істотний недолік: вони не літають.
До слова, виробники обіцяли потроху знижувати ціну на ховербайки. Подейкують, вже за три роки їх можна буде купувати за $50 тисяч.
За безпеку транспортного засобу відповідають вдосконалені системи управління, допоміжні гвинти рівноваги, датчики для виявлення будь-яких перешкод, панель для інформування водія про положення байку в повітрі тощо.
Увага: ложка дьогтю для водіїв, котрі сплять і бачать себе космічними вершниками. У переважній більшості країн від водіїв такого ховербайку вимагатимуть ліцензію пілота. А в Японії – ні.
Фото: AERWINS Technologies Inc