Перша співачка зі ШІ отримала контракт

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Warner Music увійшла в історію як перша звукозаписувальна студія, яка підписала контракт зі співачкою зі ШІ. Віртуальна попзірка Нунурі не схожа на жодного іншого робота зі штучним розумом, оскільки вона існує винятково як цифрова постать в інтернеті. Вона вільна від людських обмежень, таких як старіння, втома та сон, та є впливовою користувачкою Instagram.

Віртуальна співачка з голосом, створеним ШІ

1 вересня 2023 року аватарка метавсесвіту вийшла на музичну сцену з треком «Dominoes», який вже набрав понад 60 тисяч переглядів на YouTube. Дебютний сингл – співпраця з 38-річним німецьким діджеєм Алле Фарбеном, яка стала початком творчого шляху співачки Нунурі.

У дописі в Instagram вона зазначає, що музика відіграє велику роль у її житті з самого початку, адже створює настрій та дарує ідеї, які має бажання втілити. За словами співачки, Warner Music записувала багатьох її улюблених виконавців, тому вона дуже пишається тим, що долучилася до них та стала частиною світу, де музика є ритмом життя.

Віртуальна співачка зі ШІОсобливістю Нунурі є її співочий голос, згенерований штучним інтелектом. Хоча він може бути дещо хрипким через маніпуляції ШІ, проте демонструє прогрес у технології.

Голос Нунурі було створено за допомогою генеративного ШІ – технології, яка використовує наявні дані та перетворює їх на щось абсолютно нове. Процес розпочався із запису людини-співака, який потім був змінений, щоб надати цифровій співачці її унікальний голос. Варто зазначити, що автори пісень, співаки та музиканти, які зробили внесок у створення «Dominoes», отримують гонорари та видавничу частку, подібно до звичайного музичного виробництва.

Цифрова співачка як втілення свободи та світу моди

Як зазначає видання Designboom, Нунурі оживив графічний дизайнер Йорг Цубер із Мюнхена. Віртуальна співачка почала свою кар’єру у віці 19 років та захопила світ моди штурмом завдяки понад 200 000 підписників в Instagram та співпраці з провідними брендами.

Цифрова співачка та модель Нунурі

Пан Цубер представив співачку зі ШІ публіці наприкінці 2017 року, що призвело до партнерства з такими відомими брендами, як Marc Jacobs, Dior та Versace. Нунурі також була представлена у рекламі лінії макіяжу Кім Кардашьян та налагодила зв’язки з такими супермоделями, як Наомі Кемпбелл. Цифрова постать Нунурі виходить за межі музики, оскільки вона відома тим, що пропагує веганство, екологічну моду та виступає проти використання хутра в індустрії моди.

Для Йорга Цубера Нунурі – втілення мрії всього його життя, що ґрунтується на захопленні світом моди, яке почалося, коли він купив свій перший модний журнал у віці п’яти років. Графічний дизайнер розглядає моду як символ свободи, і Нунурі втілює для нього це бачення. Саме тому він вирішив створити співачку зі ШІ як персонаж-аватар, а не прагнути до гіперреалістичного вигляду. Таке рішення пана Цубера було спрямоване на підкреслення особливості Нунурі.

Фото: designboom.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU