Портал 50Plus відстежував ключові етапи цього унікального змагання і тепер готовий поділитися результатами зі своїми читачами.
Отже, переможницею конкурсу ШІ-красунь Fanvue World AI Creator Awards стала Кенза Лейлі, за якою стоїть команда з Марокко. Дівчина отримала приз у розмірі 13 000 доларів.
Стиль, краса та грація мають велике значення на більшості конкурсів краси, але від переможниці першого в історії конкурсу красунь зі ШІ журі очікувало не лише привабливу зовнішність.
Одним з найважливіших факторів, що вплинув на вибір суддів, була неабияка впливовість Кензи Лейлі в соцмережах: вона має 190 000 підписників в Instagram. Другий чинник, що вразив журі, – надзвичайно просунутий штучний інтелект проєкту Kenza Laylie.
На честь перемоги марокканки зі ШІ її творці випустили відеоролик із промовою подяки. У ній Кенза, зокрема, сказала: «Перемога в конкурсі «Міс ШІ» ще більше мотивує мене продовжувати роботу з розвитку технологій». Дівчина завершила виступ зобов’язанням «продовжити свою місію з розширення прав та можливостей жінок у всьому світі, зокрема в Марокко та арабському світі, та посилити їхні голоси у технологічній галузі».
Як зазначалося в попередніх публікаціях, Лейла вільно володіє сімома мовами. А ще полюбляє спілкуватися зі своїми фоловерами в режимі реального часу.
Хто ще на п’єдесталі?
На другому місці опинилася француженка Лаліна, що оповиває 93 тисячі своїх підписників «стильною атмосферою з ноткою спокуси».
Третє місце посіла португалка Олівія Сі, інфлуенсерка у сфері подорожей з 10 000 підписників, або, як її ще називають: «ШІ-мандрівниця у великому реальному світі». Вона подорожує всією планетою, а точніше – створеними нейромережею світлинами, що відображають найпривабливіші туристичні локації світу.
Софія Новалес, творчиня ШІ-діви Айтани Лопес – членкині журі конкурсу «Міс ШІ», розповіла виданню Daily Mail, що була надзвичайно вражена тим, наскільки Кенза відрізнялася від типових стандартів краси.
Айтана Лопес
На думку пані Новалес, такі персони, створені за допомогою штучного інтелекту, не зможуть повністю замінити людей-інфлуенсерів, але стануть більш поширеними.
З кожним роком ШІ-моделі набувають популярності, зокрема в рекламі, індустрії моди та краси, через відносно низьку вартість своїх послуг та гнучкість. Взяти бодай вище згадану Айтану Лопес, яка нещодавно підписала контракт з великою мережею перукарень. Річ у тім, що цій мережі було складно знайти реальних моделей, які б погодилися змінювати зачіску мало не кожного тижня.
«ШІ ніколи не замінить творчий розум реальної людини, але він може розширити її можливості», – зауважила Софія Новалес.