Таксі вже на підльоті

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Аналітики з Morgan Stanley прогнозують, що до 2050 року світовий ринок повітряного таксі складатиме 2,7 трлн фунтів стерлінгів, а ідеї повітряних автівок вже давно перемістились зі сторінок фантастичних романів та стрічок про майбутнє у наше сьогодення: 50Plus вже писав про подібний проєкт китайської компанії XРeng AeroHT, яка створила електричний флайкар з вертикальним зльотом та посадкою та летючий автомобіль ASKA від американського стартапу NFM.

Проєкт, про який ми розказуємо сьогодні, також створений у США: компанія Wisk з центральним офісом в каліфорнійському Маунтін-В’ю, представила автономне, повністю електричне eVTOL-судно, яке зможе перевозити 4 пасажирів. Компанія вже кілька років займається розробкою самохідних електричних літаків з вертикальним зльотом і посадкою, призначених для використання в якості аеротаксі. Згідно із заявами виробника, це серійна версія повітряного судна пройде сертифікацію в Федеральному управлінні авіації.

aerotaksi - Наука&Техніка - 50Plus

Дизайн та салон

Автономний електричний літак eVTOL зроблений так, аби пасажири просто сиділи та отримували насолоду, милуючись навколишніми краєвидами під час польоту. Безпеку повинна гарантувати спрощена конструкція з невеликою кількістю рухомих частин, повністю резервованими системами та без єдиної точки відмови. Тобто, менше рухомих частин – менше поломок. До того ж літак отримав просторий салон: це дозволить з комфортом розмістити чотирьох пасажирів та їхній багаж. Крім того, конструкція входу та виходу передбачає потреби людей з різними рівнями мобільності, а користувацький інтерфейс адаптований для людей, що мають різні зорові та слухові вади.

salon lutayuchogo taksi - Наука&Техніка - 50Plus

Технічні характеристики

За повідомленням компанії-виробника, літак eVTOL 6-го покоління наділений конструкцією з 12 гвинтами та конфігурацією стріли з покращеними силовими агрегатами. Транспортний засіб також має поворотні мотори перед крилами на додаток до установок фіксованої підйомної сили позаду крил, що адаптовані для підвищення результативного управління літаком. 6-те втілення літака eVOL отримає дальність ходу 90 миль та крейсерську швидкість 120 вузлів.

Центральний офіс Wisk розташований в Каліфорнії та отримує підтримку від Boeing та Kitty Hawk Corporation.

Фото: Wisk Aero LLC

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU