У лютому 1936 року в Штутгарті було випущено першу «народну» автівку «Фольксваген».
Мрією конструктора автомобілів та найталановитішого промисловця Фердинанда Порше було створення автомобіля, доступного для всіх або майже для всіх.
Наці, що прийшли до влади, розмістили у Порше замовлення, яке дало йому можливість здійснити цю мрію, і в 1937 році «Фольксваген» був запущений у серійне виробництво.
Як зразковий батько свого винаходу Фердинанд Порше пройшов шлях від перших креслень свого автомобіля до світової популярності, що обрушилася на нього. І в 1955 році було випущено мільйонний і такий народний «Фольксваген».
Однією з наймасовіших та найулюбленіших моделей у історії став «Жук», остання автівка цієї моделі зійшла з конвеєра у січні 1978 року в Німеччині. Ця компактна автівка з незвичним зовнішнім виглядом, випуск якої почався в 1938 році, стала справді народною (у перекладі з німецької Volkswagen – «народний автомобіль») і наймасовішою в історії автомобілебудування – всього було створено трохи більше 21,5 млн «жуків». Після закінчення випуску цієї моделі у себе на батьківщині, в Німеччині, виробництво було перенесено до Мексики та Бразилії – німецька економність не є міфом. 🙂