Передбачається, що розумні окуляри надаватимуть кур’єрам покрокові інструкції по всьому маршруту та на кожній зупинці. Як обіцяють в компанії, новий девайс спрямовуватиме водіїв до будівель, а також полегшуватиме орієнтування всередині них. На останньому етапі шляху окуляри вказуватимуть, наприклад, як оминути ліфт – ліворуч чи праворуч, а також здолати перешкоди, як-от агресивні собаки.
Загалом вказівки від окулярів допоможуть працівникам істотно заощадити цінні секунди кожної доставки.
Нова технологія звільнить водіїв від необхідності використання портативних пристроїв глобальної системи позиціювання, що дасть можливість перевозити більше вантажів.
Проєкт засвідчив чергове зусилля Amazon щодо підвищення безпеки водіїв та зниження вартості доставки кожної посилки.
Останні метри вирішують все
Впроваджуючи інновацію, компанія особливу увагу зосередила на «останній милі» доставки, тобто на її кінцевому етапі.
За словами менеджерів, «остання миля» – дорогий та складний відрізок шляху, що вимагає стрімкішої орієнтації в районі. Мало хто знає, але ця вирішальна дистанція змушує компанію залучати більшу кількість кур’єрів та витрачати більше палива. За оцінками експертів, половина вартості шляху товару до порога покупця припадає саме на останній відрізок шляху до клієнта.
Що ще відомо про розумні окуляри доставників?
Ці смартокуляри створені на основі розумних окулярів Echo Frames від Amazon. Вони дають можливість прослуховувати аудіоролики та використовувати голосові команди віртуального помічника Alexa.
Відомі під внутрішньою кодовою назвою Amelia, окуляри для доставки також зможуть робити звітні фото доставлених посилок.
За даними компанії, нині водії-експедитори відвідують понад 100 клієнтів за зміну. Але завдяки нововведенню вони зможуть перевозити більше посилок та охоплювати більше будинків, розповіло видання Daily Mail.
Технологія поки що перебуває на стадії розробки. Нині в Amazon виникли труднощі зі створенням акумулятора, який міг би працювати протягом повної восьмигодинної зміни та був би досить легким, щоб його можна було носити цілий день, не втомлюючись.
Ще одна складність для розробки системи полягає в тому, що збір максимально повних даних по кожному будинку, вулиці, тротуару, бордюру, під’їзній дорозі тощо може тривати роки. Так само як і вдосконалення цього ноу-хау.
Компанія може зіткнутися і з іншими перешкодами, зокрема, з необхідністю переконати тисячі водіїв використовувати окуляри, що можуть бути незручними або негарними. Не кажучи вже про те, що деякі експедитори вже носять окуляри для зору.
Однак, за свідченням експертів, більша частина кур’єрів Amazon – це кадри зі сторонніх компаній. А отже, Amazon може зробити носіння окулярів обов’язковою умовою контракту.
Фото з відкритих джерел