На піку задоволення: жінки рідше досягають оргазму під час короткого сексу

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Нове дослідження команди соціальних психологів з Ратгерського університету в Нью-Джерсі (США) довело: жінки рідше сподіваються на «великий О» під час сексу на одну ніч. Вони не покладають особливих надій на досягнення оргазму під час коротких зустрічей. А тим часом чоловіки очікують на еякуляцію щоразу, незалежно від тривалості статевого акту. (Дослідження присвячено гетеросексуальним взаєминам. – Ред.).

Виявляється, в жінок значно менше сподівань стосовно досягнення піка задоволення, ніж у чоловіків. Також жінкам складніше отримати оргазм з егоїстичними партнерами.

За свідченням Грейс Ветцель, провідної авторки дослідження, існують контекстуальні, соціальні та особисті чинники, що створюють бар’єри для жіночих кульмінацій. Ці бар’єри заважають жінкам «почуватися здатними активно досягати оргазму», розповіло видання Daily Mail.

Про що дізналися дослідники

У ході дослідження команда сконцентрувалася на вивченні так званого розриву оргазму. Це своєрідний феномен, за якого чоловіки під час гетеросексуального сексу досягають оргазму значно частіше, ніж жінки. Науковці, зокрема, прагнули оцінити, як на очікування оргазму впливає конкретна ситуація.

Жінкам, котрі взяли участь в експерименті, запропонували уявити себе в різних гіпотетичних сексуальних сценаріях. Їх відрізняли тривалість контакту та поведінка партнерів. Наприклад, у деяких ситуаціях сексуальний контакт тривав 20 хвилин, а в інших – кілька годин. Деякі партнери були описані як зосереджені на задоволенні жінки, тоді як інші поводилися доволі егоїстично.

Дослідники попросили жінок повідомити, наскільки сильно вони прагнутимуть оргазму й наскільки ймовірно, що він у них буде, в кожній із запропонованих ситуацій.

Результати показали, що жінки менш схильні до оргазму під час коротких сексуальних контактів, а також з егоїстичними чоловіками.

Як пояснила Грейс Ветцель, якщо оргазм важливий для жінок і якщо вони вірять, що він можливий, вони прагнутимуть його сильніше. Та, як стало зрозуміло, у прагненні оргазму жінки звертають увагу на сигнали середовища та сигнали від своїх партнерів. І цим не слід нехтувати, зазначила вчена.

Дослідження вказує на те, що в ідеалі партнери-чоловіки мають створювати сексуальне середовище, в якому жіночий оргазм більш вірогідний.

На думку пані Ветцель, чоловіки під час сексу повинні показувати, що задоволення жінки є для них пріоритетом. Також вони не мають чинити тиск на своїх партнерок щодо досягнення оргазму. Така зміна в чоловічій поведінці може зрештою сприяти тому, що в жінок шансів на оргазм буде більше.

zhinka i cholovik v lizhku 2 - Спосіб життя, Здоров'я - 50Plus

А що кажуть інші вчені?

Останніми роками інші науковці, що вивчають тему сексуального задоволення, також зробили чимало цікавих відкриттів. Приміром, психологи Університету Південної Флориди (США) виявили: жінки, що заробляють більше грошей, ніж їхні партнери-чоловіки, вдвічі частіше імітують оргазм у спальні.

Таким чином жінки люб’язно намагаються створити умови, за яких чоловік меншою мірою відчуває свою фінансову безпорадність. Однак, за словами психологів, такий захист відчуття мужності партнера доволі сумнівний. Адже він не сприяє отриманню сексуального задоволення та чесному спілкуванню.

Жінка віддає перевагу не власним сексуальним потребам, а тому, що, на її думку, потрібно партнеру. Як зазначила професорка Джесіка Джордан, коли суспільство створює нездійсненний стандарт мужності, не виграє ніхто.

Інше дослідження, проведене 2005-го вченими Університету Вісконсін-Медісон, показало: 91 відсоток чоловіків завжди відчуває оргазм під час статевого акту. Те саме може сказати про себе лише 39 відсотків жінок.

Натомість дослідження команди із трьох американських університетів за 2016 рік, в якому взяли участь понад 52 000 добровольців, скоригувало попередні висновки колег. Згідно з ним, 65 відсотків гетеросексуальних жінок «зазвичай або завжди» відчувають оргазм під час сексу. Серед чоловіків таких – 95 відсотків.

Фото: pexels.com, pixabay.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU