В Австрії збудують футуристичне летюче авто з електроприводом CycloRotor

Про будівництво прототипу електричного літального апарату BlackBird із вертикальним злетом та посадкою (eVTOL) повідомив стартап CycloTech.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

У компанії планують завершити будівництво демонстраційної версії BlackBird із системою електроприводів CycloRotor до кінця цього року. Прем’єрні польоти апарату намічені на початок 2025 р. Якщо випробування будуть успішними, конструктори створять на базі прототипу повітряної автівки літальний електромобіль CruiseUp.

Що відомо про прототип BlackBird та його CycloRotor?

Австрійська авіаційна компанія CycloTech поставила собі за мету продемонструвати (випробувати) нову рухову систему польотів з електричними приводами CycloRotor.

Як повідомили інженери компанії, новий двигун підходить для всіх автомобілів, що літають, оскільки система може контролювати вектор тяги по силі й напрямку в повному 360-градусному діапазоні.

Прототип BlackBird – завдовжки 4,9 метра, завширшки 2,3 м та заввишки 2 м – оснастять шістьма роторами CycloRotor. Апарат матиме можливість вертикального зльоту та посадки, паралельного паркування та гальмування в повітрі. За максимальної злітної ваги 340 кг він розвиватиме швидкість до 120 км/год.

Завдяки певній конфігурації циклороторів апарат має бути доволі маневровим, а за потреби зможе зависати просто в повітрі. Розробники пообіцяли потенційним пасажирам повітряного електромобіля, що на них очікують плавні подорожі. Ба більше, двигуни забезпечать точне маневрування та комфортний політ навіть у складних умовах.

летюче авто

CycloTech поспішає випустити демонстратор до нового року

Слід зауважити, що з 2021 року компанія провела 800 тестових польотів із демонстратором першого покоління. Він був оснащений чотирма CycloRotor та важив 83 кілограми, розповіло видання New Atlas.

Цього року CycloTech залучила для будівництва BlackBird понад 20 мільйонів євро інвестицій. Очікується, що їх повна сума наприкінці року перевищить 50 млн євро.

Поки що в компанії не уточнили, скільки місць буде в салоні та який запас ходу забезпечить акумулятор. А тим часом в майбутньому аеромобілі CruiseUp плановано двомісне розміщення та відносно невеликий запас ходу – 100 км. Тож апарат, швидше за все, буде ближчим до особистого автомобіля, ніж до повітряного таксі.

При цьому в CycloTech впевнені, що нова модель сміливо конкуруватиме з розробками інших компаній, які прагнуть зробити летючі автомобілі реальністю протягом наступних кількох років.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU