Як пісочні годинники: в Сеулі виросте торговий центр, гідний подиву

Новий архітектурний об’єкт у південнокорейській столиці від британського бюро студії Heatherwick змінить уявлення про розкішні торгові центри.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Архітектори з Heatherwick Studio представили дизайн майбутнього торгового центру Hanwha Galleria, що виросте у небайдужому до архітектурних новацій Сеулі. Концепція передбачає дві симетричні будівлі у формі пісочного годинника з романтично освітленими атріумами та дахами.

Британські архітектори перемогли на конкурсі, що був присвячений переосмисленню шести локацій південнокорейської столиці. Проєктувальники відмінно впоралися із завданням – кинути виклик традиційним уявленням про розкішні універмаги та підтвердити імідж Південної Кореї як світового культурного центру.

Будівлі Hanwha Galleria спорудять на центральному перехресті з видом на річку Хан. Два симетрично розташовані об’єкти (подібні один до одного, але не ідентичні) з’єднає підземний перехід.

торговий центр вночі

Силуети споруд нагадуватимуть покупцям найкращих товарів з усього світу пісочні годинники з хвилястими скляними фасадами, які створюватимуть м’яке мерехтіння протягом усього дня. Громадські простори плановано заповнити чудовими місцевими рослинами.

Гості, що потраплятимуть в цей фантастичний світ з вулиці, опинятимуться у просторих, наповнених світлом атріумах. Втомившись від шопінгу та мистецьких заходів, відвідувачі зможуть перепочивати у відкритому саду з кафе та ресторанами, а також помилуватися мальовничими пейзажами міста.

Дизайн Heatherwick Studio спрямований на зв’язок новітнього універсального магазину з мешканцями району. Тому найважливішим для проєктувальників було перетворення фасадів та навколишніх просторів у громадські зони, розповіло видання Designboom. Ці зони будуть доступні для всіх людей, незалежно від того, чи роблять вони покупки в торговому центрі, чи просто насолоджуються прогулянкою.

люди біля торгового центру

Такий підхід, що контрастує з традиційними, зверненими всередину торговими центрами, сприяє створенню більш інклюзивного та інтегрованого міського середовища.

«Традиційно універмаги ніби «звернені всередину», вони здаються закритими для навколишніх вулиць. Але ці дві будівлі на перехресті в Апкучжоні, східна та західна, сприятимуть об’єднанню людей», – розповів Ніл Хаббард, один з керівників британської групи. За його словами, сеульці отримають нові садоподібні простори для зустрічей, покупок та насолоди своїм містом.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU