Тобто наші сніданки можуть зробити нас гарнішими, а можуть навпаки – менш привабливими.
Замініть ранковий пончик на яєшню, і ви матимете сексуальніший вигляд! Це заклик дослідників з Університету Монпельє (Франція). Команда вчених довела: кількість вуглеводів, яку споживає людина, статистично пов’язана з привабливістю її обличчя – за оцінками гетеросексуальних представників протилежної статі.
Іншими словами: люди, котрі їдять на сніданок більше рафінованих вуглеводів, можуть бути менш привабливими в очах інших. Рафіновані вуглеводи – це продукти, які під час обробки зазвичай втрачають більшу частину поживної цінності. Наприклад, білий хліб, бублики, кекси, випічка, печиво, торти, деякі крупи, вафлі, млинці, кренделі, цукор та більшість упакованих перекусів.
Про що дізналися дослідники
Провідна авторка дослідження Амандін Візін та її колеги заявили: «На привабливість обличчя (яке є важливим чинником соціальної взаємодії), схоже, впливає хронічне споживання рафінованих вуглеводів».
Науковці залучили до дослідження 104 дорослих чоловіків та жінок. Спочатку учасники мали відповісти на запитання анкети про кількість рафінованих вуглеводів, яку вони зазвичай з’їдають.
Під час експерименту деяких добровольців годували сніданками з високим глікемічним індексом (тобто з рафінованими вуглеводами, що підвищують рівень цукру в крові). Тоді як інші отримували їжу з низьким глікемічним індексом.
Після цього зовнішність учасників мали оцінити добровольці, які не снідали в рамках експерименту. Їм показали фотографії осіб протилежної статі, зроблені за дві години після сніданку.
Згідно з отриманими оцінками, учасники, що снідали продуктами з високим глікемічним індексом, були менш привабливими на обличчя. Причому цей висновок стосувався як чоловіків, так і жінок, розповіло видання Independent.
Дослідники також припустили, що хронічне споживання рафінованих вуглеводів під час сніданку та перекусів, негативно впливає на зовнішню привабливість, незалежно від таких факторів, як індекс маси тіла (ІМТ) та вік.
А тим часом сніданки з високоенергетичними продуктами, що мають низький глікемічний індекс, вчені пов’язали з вищим рейтингом привабливості. Серед таких продуктів, зокрема, – фрукти, йогурт, горіхи та яйця.
Команда заявила, що потребує подальших досліджень з більшими та різноманітнішими вибірками учасників. Науковці прагнуть зрозуміти, як рафіновані вуглеводи можуть бути пов’язані не лише з привабливістю, але й з іншими соціальними характеристиками.
Результати дослідження опублікував журнал PLOS One.
Фото: pexels.com