Кішки розумніші за немовлят: вони швидше асоціюють слова із зображеннями

Про це повідомили японські дослідники, які відкрили черговий котячий талант за допомогою тесту для немовлят.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Команда зоопсихологів з Університету Адзабу (Японія) виявила, що в певних проявах кішки демонструють кращі когнітивні здібності, ніж немовлята. Утім, це повідомлення власників котиків зовсім не дивує.

Ці тварини можуть здаватися відчуженими та байдужими до того, що ми робимо, але насправді вони стежать за нами, уважно слухають наші розмови та навіть розуміють нашу мову.

А тим часом нове дослідження відкрило ще один талант пухнастиків: звичайні домашні кішки здатні блискавично пов’язувати слова людини із зображеннями. Причому без підказок та винагороди.

Зоопсихологи залучили до участі в дослідженні 31 дорослу домашню кішку. Кожній запропонували пройти словесний тест, призначений для розвитку мовлення 14-місячних людських малюків.

Усі котики переглянули на екрані ноутбука два короткі анімаційні мультфільми, які супроводжувалися певними словами. Пухнасті учасники дивилися кожен мультфільм по вісім разів. При цьому вони мали невеличку перерву між показами, розповіло видання Daily Mail. А тим часом автори експерименту під час наступного показу могли замінити знайоме кішці слово на якесь нове.

кіт довиться на екран ноутбука

Як повідомили вчені, коли під час чергового сеансу за кадром звучало «неправильне» слово, кішки були явно спантеличені та проводили перед екраном приблизно на третину часу більше. За словами науковців, це свідчить про те, що тварини навчилися пов’язувати слова з побаченими зображеннями.

Попередні дослідження показали, що немовлята поводяться подібним чином, але їм потрібно більше часу, щоб встановити зв’язок між словами та зображеннями. А саме: їм необхідно переглянути мультфільм від 16 до 20 разів.

Провідний автор нового дослідження Сахо Такагі зазначив: «Кішки звертають увагу на те, що ми говоримо у повсякденному житті, та намагаються зрозуміти нас більше, ніж ми усвідомлюємо».

Результати дослідження опублікував журнал Scientific Reports.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU