Компанія Mercedes-Benz разом з дубайським забудовником Binghatti презентувала новий бренд-символ міста. Це – жилий хмарочос Mercedes-Benz Places заввишки 341 метр, що виросте в серці Дубая, неподалік від найвищої споруди світу – вежі Бурдж-Халіфа (829,8 м).
Як повідомили у Binghatti, дизайн нового еліптичного хмарочоса уособлюватиме «розкішне життя, переплетене з дизайнерською ДНК німецької автомобільної компанії у всіх аспектах – від архітектури та інтер’єрів до ініціатив сталого розвитку та інфраструктури».
Вигини гіпервежі є алюзією на плавні лінії, характерні для ультрасучасних автомобілів Mercedes-Benz. Внутрішній дизайн висотки віддає шану інтер’єрам автомобільної промисловості через футуристичну призму. Будівельники використають натуральний камінь, рифлений травертин, шпон горіха та матове хромоване оздоблення. Ці матеріали поєднують в собі інновації німецького автомобілебудування та ідеї раціональності в дизайні, сформульовані школою Баугауз на початку 1900-х.
Гіпервежа являтиме собою цілісну екосистему. На 65 поверхах висотки розташуються 150 резиденцій – від квартир з двома або чотирма спальнями до шикарних пентхаусів-триплексів. Мешканці хмарочоса матимуть доступ до ексклюзивних об’єктів різного призначення. Зокрема, ресторанів, спортивних та оздоровчих зон, магазинів, виставкових просторів, паркувань та багатьох інноваційних послуг, що полегшують життя.
Облицювання будівлі є не лише ефектною дизайнерською фішкою, а й функціональним елементом, пише Designboom. Воно забезпечуватиме затінення від палючого літнього сонця та вироблятиме енергію за допомогою інтеграції фотоелектричних елементів.
Спорудження Mercedes-Benz Places розпочнеться цього року. Завершення будівництва заплановано на 2026 рік.