Отримувачі подарунків не люблять помпезних упаковок

Результати нового дослідження є правдивим подарунком тим, хто ненавидить пакувати подарунки. Виявляється, більшість людей – проти пишних пакувань.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Напередодні Різдва ви замислюєтеся, як обійтися без «наворочених» коробок та бантів для дарунка? Як нещодавно з’ясували китайські вчені, ви мислите у правильному напрямку. Віднині можете не витрачатися на помпезні коробки, хитромудрі стрічки та банти.

На думку спадає фрагмент фільму «Реальне кохання», в якому герой Ровена Аткінсона нескінченно довго вдосконалював подарункову упаковку, додаючи до неї навіть сушену лаванду для приємного запаху.

Згідно з новим дослідженням, більшість людей віддають перевагу дарам у простій упаковці, а пишну вважають безглуздою.

упаковка подарунків

Про що дізналися науковці?

Команда науковців із Пекінського університету технологій та бізнесу вивчила ставлення людей до подарункових упаковок. До дослідження вчені залучили понад 2600 осіб.

Добровольці мали оцінити свої почуття стосовно дарування та отримування подарунка в упаковці трьох типів: надмірно пишній, звичайній та взагалі без неї.

Аналіз показав, що люди, котрі дарують подарунки, як правило, полюбляють надмірну упаковку, вважаючи, що це показує їхню турботу. Однак одержувачі презентів зазвичай віддають перевагу простій упаковці. Вони вважають, що екстравагантні коробки та банти є безглуздям і що їм приділяється занадто багато уваги, розповіло видання Daily Mail.

подарунки під ялинкою

Коли, на думку учасників, дарування було жестом обов’язковості, а стосунки між однією та другою сторонами не були близькими (наприклад, обмін подарунками в офісі), негативне ставлення до помпезних пакувань ставало сильнішим.

А коли подарунок був жестом доброї волі або стосунки були близькими (наприклад, день народження доброго друга), надмірна упаковка дратувала людей меншою мірою.

Провідна авторка роботи Хайцзяо Ши зазначила: «Дарувальники вважають, що пакування речей – це продуманий жест, тоді як одержувачі дивляться на це як на марнотратство».«Наше дослідження наголошує на важливості розуміння такої різної реакції, припускаючи, що простіша упаковка може підвищити задоволеність одержувача», – написали дослідники у звітній статті. «Тим, хто отримує подарунок, доводиться продиратися крізь численні шари, щоб дістатися власне подарунка, і це призводить до розчарування», – додали вони.

За словами вчених, одержувачі ще й повинні знайти спосіб утилізації додаткових пакувальних матеріалів, що створює додаткові незручності.

Результати дослідження опублікувало видання Journal of Retailing.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU