Гарні, але нерозумні: як чоловіки сприймають жінок на фільтрованих фото

Дослідники стверджують, що фільтрування світлин для сайтів знайомств або соцмереж загрожує жінці неадекватним сприйняттям її особистості.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Коли жінки бажають знайти собі пару в додатку для знайомств, вони нерідко використовують б’юті-фільтри, аби мати привабливіший вигляд. А в результаті роблять собі ведмежу послугу. І річ навіть не в тім, що оригінал часто відрізняється від прикрашеної версії.

Дослідницька команда ELLIS Alicante (Іспанія), що вивчає вплив штучного інтелекту на людські взаємини, заявила: на вдосконалених фото жінки в очах інших людей мають не дуже розумний вигляд. Особливо критично відгукуються про інтелектуальні можливості жінок на фільтрованих фото чоловіки.

фільтроване фото жінки

Про що дізналися дослідники?

Науковці залучили до дослідження понад 2700 добровольців обох статей. Їм запропонували оцінити зображення 462 осіб – також обох статей.

Це були світлини, до яких не застосовувалися фільтри, а також відфільтровані зображення. При цьому учасникам не повідомили, які фото піддали фільтруванню. Учасникам також не показали знімків однієї людини «до» та «після» вдосконалення, розповіло видання Daily Mail.

96,1 відсотка осіб на зображеннях, до яких застосували фільтр краси, оцінювалися учасниками як більш привабливі, а також такі, що заслуговують на більшу довіру.

Однак найцікавішим, що виявило дослідження, є те, як сприймає жінок на відфільтрованих світлинах, соціум, а особливо – представники сильної статі. Більшість чоловіків-учасників оцінили їх як менш розумних. При цьому жінки на таких знімках здавалися учасникам, зокрема чоловікам, більш вродливими.

А тим часом чоловіки на відфільтрованих знімках не дали приводу для сумнівів у своїх інтелектуальних здібностях жінкам-учасницям.
«Це відкриття свідчить про наявність гендерної упередженості у сприйнятті інтелекту», – вважають дослідники.

чоловік перед смартфоном

Також було виявлено, що стать відіграє важливу роль у сприйнятті таких супутніх характеристик, як компетентність та можливість працевлаштування. І це сприйняття – теж не на користь жінкам.

Команда заявила, що результати дослідження підтвердили існування в суспільстві звичних проблем, з якими стикаються жінки в різних сферах життя.

Дослідники зазначили, що б’юті-фільтри використовують 90 відсотків молодих жінок віком від 18 до 30 років.

«Встановлено, що часте використання фільтрів краси призводить до тривожності та депресії, зниження самооцінки, дисморфофобії, зростання кількості пластичних операцій, почуття неадекватності та посилення тиску, пов’язаного з необхідністю відповідати нереалістичним стандартам краси», – зауважили вчені.

«Наше дослідження додає новий вимір до згубних наслідків використання фільтрів краси, емпірично демонструючи, що після їх застосування чоловіки сприймають жінок як менш розумних», – додали вони.

Результати дослідження опублікував журнал Royal Society Open Science.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU