Навіщо ресторани пропонують хліб та алкоголь перед їжею: експерт

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Відомий американський нейробіолог і психіатр Деніел Амен, власник мережі клінік Amen Clinics, порадив не піддаватися на маркетингові хитрощі рестораторів. У розпалі зимових святкувань його попередження дуже доречні.

Люди, які цими різдвяно-новорічними днями відвідують заклади такого типу, не особливо замислюються про маленькі пастки, потрапляння в які може коштувати чималих грошей.

За словами доктора Амена, більшість гостей ресторанів навіть звикли до того, що офіціант запропонує їм хліб та напої ще до того, як прийматиме замовлення. За словами експерта, йдеться скоріше про стратегію, ніж про зручність для клієнтів.

Річ у тім, що випивка та хліб перед їжею впливають на мозок, заважаючи людям контролювати свої спонукання. І хліб, і алкоголь виділяють в мозок серотонін, а в крові тим часом збільшується концентрація глюкози. Внаслідок цього гості почуваються щасливішими та спокійнішими, розповіло видання Daily Mail. Але з часом рівень серотоніну падає, і клієнти, не здатні керувати своїм апетитом, поспішають замовити більше їжі та напоїв, ніж планували.

Як пояснив експерт, виділення серотоніну внаслідок споживання хліба та алкоголю призводять до пригнічення функцій лобової частки.

Нагадаємо, що лобова частка – це область головного мозку, що бере участь у всіх видах функцій вищого порядку, таких як планування, розв’язання проблем, мотивація, судження, соціальна поведінка та контроль імпульсів.

«Коли ви приходите до ресторану, перше, що вони (офіціанти) роблять, – це кладуть на стіл хліб і запитують, чи хочете ви алкоголю», – сказав доктор Амен. «І перше, і друге підвищує ймовірність того, що ви замовлятимете більше і витрачатимете більше грошей», – додав він.

Ще один побічний ефект полягає в тому, що вживання хліба до їди може призвести до різкого стрибка рівня цукру в крові, а потім до його швидкого падіння. Результат схожий: людину змусили почуватися голоднішою та замовляти більше.

Іншими словами, ці хліб та алкоголь можуть затуманити вашу думку, сказав доктор Амен. До речі, алкогольні напої розслабляють та погіршують здатність критично мислити про можливі ризики та прийняття рішень. Тож алкоголь – це пастка ще й тому, що він може підштовхнути гостя напідпитку до значних витрат.

У будь-якому разі ресторанна гостинність – це передусім бізнес. І одне з правил цього бізнесу – змусити клієнта відчути себе бажаним гостем та віддати гроші закладу.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU