Роздвоєння особистості: половина зумерів веде подвійне життя в інтернеті

Близько половини молодих людей, що належать до покоління Z, відчувають істотну різницю між собою в інтернеті та реальному світі.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Виявляється, представники покоління Z, або зумери, частіше за представників інших генерацій заводять додаткові акаунти, в яких ведуть видумане життя.

Про це відкриття повідомили дослідники технологічної компанії Lenovo. За їхніми словами, майже половина представників покоління Z ведуть подвійне життя в Інтернеті.

До покоління Z належать люди, що народилися між 1997 та 2012 роками.

Про що дізналися експерти

Команда вчених залучила до дослідження 2000 американців різного віку. Вона виявила, що 46 відсотків молодих людей з покоління зумерів відчувають істотну різницю між собою в Інтернеті та реальному світі.

Натомість кожен п’ятий учасник, незалежно від віку, зізнався, що має секретний акаунт в інтернеті, про який ніхто не знав. Та найбільше таких виявилося саме серед зумерів.

фейсбук на екрані компютера

На початку дослідження всіх добровольців розділили на групи відповідно до приналежності до того чи іншого покоління.

Як показало опитування, 38 відсотків мілленіалів, що народилися між 1981 і 1996 роками, 18 відсотків представників покоління X, що народилися між 1965 і 1980 роками, та 8 відсотків бебі-бумерів, що народилися між 1955 і 1964 роками, визнали: їхня онлайн-особистість дуже відрізняється від того, якими вони є в реальному житті.
А тим часом майже третина представників покоління Z заявили, що приховують свій онлайн-світ від сім’ї. Те саме засвідчили більш як чверть мілленіалів.

Більш ніж половина представників покоління Z та менш як чверть бебі-бумерів заявили, що їм легше самовиражатися онлайн, ніж офлайн. Так само вважають 40 відсотків усіх учасників дослідження, розповіло видання Daily Mail.

Опитування показало, що 68 відсотків респондентів покоління Z відчувають розрив між тим, ким вони є в мережі, та поза нею. Ті, хто це відчував, засвідчили, що таке роздвоєння особистості спричиняє почуття тривоги (18 відсотків), самотності (17 %) та депресії (15 %).

А коли зумерів запитали, які теми їм зручніше обговорювати в інтернеті, а не за його межами, близько 20 відсотків відповіли, що вони з більшою ймовірністю поділяться своїми думками саме в мережі. 22 відсотки розповідали в інтернеті про те, що їм подобається чи не подобається, 19 % – про свої переконання (політичні та інші), 17 % – про свої страхи та невпевненість, а 15 % – про свої цінності.

Дослідження також показало, що більшість представників покоління Z (61 відсоток) хотіли б вести складні розмови із друзями та сім’єю в автономному режимі.

З тих молодих людей, які почуваються комфортніше в інтернеті, 27 відсотків заявили, що вони вірять, що не зіткнуться в мережі з осудом. Тоді як 22 відсотки не бояться бути в інтернеті щирими, а 23 відсотки зав’язали міцні взаємини саме в мережі.

Водночас 54 відсотки представників покоління Z припустили, що вірять, мовляв, спілкування з професійним психологом підвищить їхню впевненість в собі та дасть змогу більш відкрито спілкуватися зі своїми близькими в реальному світі.

люди з телефонами

Висновки

Автори дослідження закликали людей частіше спілкуватися з друзями та родиною в реальному житті, «щоб зрозуміти світи одне одного».

Джеральд Янгблад, директор з маркетингу Lenovo в Північній Америці та провідний автор дослідження, зазначив: «Кожна п’ята молода людина у світі страждає на ментальне захворювання». І це теж є відображенням глобальної кризи спілкування між людьми.

Дослідник сподівається, що цей соціальний експеримент сприятиме збільшенню живих розмов між друзями та близькими людьми. А також допоможе їм зрозуміти одне одного, бо ж це надзвичайно важливо для психічного добробу.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU