Нову марку, яку випустили до Олімпійських ігор в Парижі, можна не лише роздивитися, а й понюхати. Марка побачила світ 16 травня – у день пам’яті Святого Оноре: покровителя пекарів та кондитерів.
Вона пахне улюбленою традиційною випічкою французів – багетом. Надрукували її за технологією «подряпай та понюхай». Аби відчути цей запах, потрібно просто злегка потерти марку.
Її дизайн створив ілюстратор Стефан Юмбер-Бассе (Stephane Humbert-Basset). На картинці можна побачити класичний багет, перев’язаний стрічками в кольорах французького прапора – синьою, білою та червоною. Зображення доповнене написом: La Baguette, de Pain Française («Багет, французький хліб»).
Тираж марки – 594 тисячі екземплярів. Кожна марка коштує 1,96 євро, повідомило видання Designboom.
Автори ідеї сподіваються, що завдяки новій марці поштові відправлення гостей та учасників літньої Олімпіади будуть проникливішими та чуттєвішими.
Випуск такої марки є знаком поваги до багета, який є суто французьким архетипом. До речі. 2022 року багет потрапив до Списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.
«Багет – хліб нашого повсякденного життя, символ нашої гастрономії, перлина нашої культури», – написала команда La Poste у заяві до випуску марки. «Носій культури та звичаїв, багет глибоко вкоренився у повсякденному житті французів. Він втілює ритуал відвідування пекарні, місцевого бізнесу, що базується в регіонах і залучає дванадцять мільйонів споживачів щодня. Виробництво шести мільярдів багетів щороку підтверджує його знаковий статус у французькій кулінарній спадщині», – зазначили в Національній поштовій службі Франції.
Нагадаємо, що XXXIII літні Олімпійські ігри пройдуть в Парижі з 26 липня до 11 серпня.