Музична пастка для покупців

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Покупці витрачають на 10% більше, коли в магазині звучить музика. Однак, як зазначають дослідники, цей ефект спрацьовує лише з понеділка по четвер.

Напевно, чимало читачів згадають неодноразові випадки, коли вони йшли до супермаркету, щоб купити лише хліба та молока. Потім стояли на касі з повним кошиком, в якому було чимало інших речей, які не планували купувати. І вже вдома, із сумом перераховуючи гроші після «прогулянки по хліб», дивувалися: «Як можна було стільки всього придбати?».

Знайома ситуація? Гадаєте, лихий поплутав? Ні, насправді, то вплив професійної роботи служби маркетингу супермаркетів. Про щасливі знижки відомо майже кожному. Але є ще один чудовий прийом, що змушує робити більше покупок.

Ефект розслаблюючої музики з маркетинговою метою

Нове дослідження доводить: якщо ви бажаєте зосередитися на купівлі лише найважливішого, то наступного разу варто взяти із собою затички для вух. Дослідники виявили, що покупці витрачають на 10% більше, коли в магазині звучить музика.

Працює ця «пастка» для споживачів лише з понеділка по четвер. Пов’язаний такий ефект із тим, що покупці зазвичай втомлені впродовж робочого тижня. Як пояснюють виданню Daily Mail дослідники, музика, що звучить у магазині, підіймає настрій, змушуючи витрачати більше.

В процесі дослідження вчені оцінювали вплив музики на продажі в різні дні тижня. Команда дослідників відстежувала покупки, зроблені в супермаркеті з 7 ранку до 23 вечора. Загалом було проаналізовано дії 150 тисяч покупців, що робили покупки під час звучання музики та без неї.

Як зазначає автор дослідження, доктор Карл-Філіп Албом, упродовж тижня людям нерідко бракує часу. Саме тому багато хто робить покупки продуктів, повертаючись додому з роботи, на якій вони провели цілий день.

Приємна музика має психологічний заспокійливий ефект. Вона сприяє розслабленню після важкого робочого дня, через що покупці несвідомо роблять більш покупок, ніж планували.

cholovik v supermarketi - Спосіб життя - 50Plus

Музичний трюк не спрацьовує у вихідні

Наближення вихідних саме по собі розслаблює. Покупці більш зосереджені на майбутньому відпочинку від робочого тижня та відчувають від цього себе більш щасливими. Тому, як зазначає доктор Албом, музичне супроводження під час відвідування супермаркету з п’ятниці по неділю має значно менший вплив на них.

Крім того, дослідники вважають, що слухання музики у супермаркеті у вихідні може, навпаки, сприяти меншій кількості покупок. Пов’язано це із тим, що дні відпочинку і без того насичені для людини. Тому в цей час музика не заспокоює, а навіть створює додатковий стрес. Споживачі у вихідні відчувають себе більш енергійними та менш сприйнятливими до такого підсвідомого маркетингу.

Отже, тепер ви знаєте, що не лише яскрава реклама та чудові знижки дозволяють маркетологам маніпулювати свідомістю покупців. Навіть розслаблююча музика, яка звучить у супермаркетах, націлена на збільшення витрат споживача.

Фото: pixabay.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.

RU