Не лише нарциси: психологи з’ясували, чому люди роблять селфі

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Останніми роками людство стало залежним від селфі. Фотографувати себе вважають за необхідне майже всі, незалежно від віку. Раніше вчені припускали, що коріння популярності селфі слід шукати в нарцисизмі. Але, як показало нещодавнє дослідження команди психологів з Університету штату Огайо, мотивом для самозйомки є не лише милування собою.

Коли людина робить селфі, вона передусім бажає зафіксувати новий досвід, глибоке значення того, що відбувається. Професорка психології Ліза Ліббі запевнила, що справа зовсім не в марнославстві, а в бажанні задокументувати важливість моменту. Як зазначив її колега Закарі Ніз, провідний автор дослідження, селфі «допомагають людям возз’єднатися зі своїм минулим досвідом і створити нову історію».

Лови момент!

У рамках дослідження команда психологів провела шість експериментів за участю 2113 добровольців. В одному з них учасників попросили розглянути ситуацію, коли вони могли б сфотографуватися на пляжі з другом. Науковців цікавило, наскільки важливим і значущим добровольці вважають такий досвід, розповіло видання Dailymail.

Як констатували дослідники, що вище учасники оцінювали значення для себе події, то більшою була ймовірність того, що вони зроблять селфі.

Ще в одному експерименті учасники мали прокоментувати власні світлини, опубліковані в Instagram. Більшість добровольців зауважили, що фотографії змусили їх замислитися про значення моменту та спричинили чимало спогадів.

До речі, психологи також виявили, що учасникам більше подобалися знімки із собою, коли їх зробили інші особи. Отже, згідно з результатами дослідження, люди мають глибокі та дуже особисті причини, щоб робити селфі.

Фото: pexels.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.