Вогняний фенікс та розірваний ланцюг: які нові емодзі подарує нам весна

FacebookTwitterLinkedinTelegram

Консорціум Unicode презентував нову добірку емодзі (або емоджі). До неї увійшли понад 100 символів. Більшість з них – варіації на теми вже бачених емодзі, що переважно зображують людину в русі. Зокрема, «людину, що біжить, людину, що стоїть на колінах, людину з білою тростиною, людину в ручному інвалідному візку» тощо, повідомила Emojipedia.

Шість емодзі – абсолютно нові. Це: горизонтальне хитання головою, вертикальне хитання головою, вогняний фенікс, лайм, гриб з коричневою шапинкою та розірваний ланцюг.

Такі останні доповнення, вибрані з рекомендацій Консорціуму Unicode від вересня 2023 року, наразі доступні тільки для розробників iOS 17.4 beta 1. Але, як очікується, вони будуть випущені разом з фінальною публічною версією iOS 17.4, ймовірно, у березні 2024 року.

Минув майже рік відтоді, як користувачі востаннє бачили новий клас символів. У лютому 2023 року Emojipedia підтвердила появу зображень лося, кореня імбиру та гусака, розповіло видання Popular Science.

emodzi2 - Спосіб життя - 50Plus

А як узагалі вибирають емодзі?

Процес визначення нових символів напрочуд складний. За поповнення лав емодзі відповідає консорціум Unicode. Ця міжнародна організація контролює стандартизацію та впровадження оновлень до багатомовного тексту та зображень. Будь-хто може презентувати власні оригінальні ідеї емодзі, дотримуючись низки рекомендацій. А Unicode схвалить або відхилить пропозиції.

Далі члени консорціуму голосуватимуть за остаточний набір емодзі (за цей привілей кожен з них щороку витрачає чималу суму). Після чого варіанти проходитимуть тривалий шлях остаточного проєктування та інтеграції, перш ніж увійдуть до чергових оновлень програмного забезпечення.

Згідно з інформацією Emojipedia, у наступній порції емодзі  фігуруватимуть лопата, дерево без листя, а також обличчя з мішками під очима.

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.