ШІ ще не підкорив сайти знайомств, але намагається

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ШІ поступово захоплює світ, претендуючи на все більше сфер діяльності. Проте, як зазначають дослідники, штучний розум все ще відстає у додатках для онлайн-знайомств.

Чоловіки частіше обирають фото жінок, створені ШІ

Результати дослідження показали, що 36% жінок сказали «Так» у Tinder чоловікові, створеному ШІ. Проте ця цифра зросла до майже 64% при огляді справжніх подробиць життя. У той час чоловіки гортали більше профілів, щоб побачити 46% резюме, створених штучним інтелектом, та 54% – написаних людьми.

Тренерка зі стосунків та психотерапевтка Алекс Лімановка каже, що ця гендерна нерівність свідчить, що чоловіки частіше покладаються на фотографії та можуть гортати сторінки, не читаючи профіль жінки. Вона зазначає, що вплив ШІ на додатки для знайомств зростає, де він використовується для створення особистої інформації та редагування зображень.

ШІ у додатках для знайомствПроте пані Лімановка визнає, що експеримент показав, що люди все ще мають перевагу над чат-ботами, оскільки вони незмінно надають більш оригінальні відповіді. З огляду на те, що користувачів приваблюють особливі особистості, вона додала, що ШІ може створювати ідеально правильні описи, але він не може вловити суть людської унікальності.

Оригінальність людини ще не підкорена ШІ

Як зазначає видання Daily Mail, згідно з опитуванням 5000 пар, кожен четвертий із тих, хто недавно заручився або зіграв весілля, познайомився в Інтернеті. Подальші дослідження показують, що шлюби з додатків для знайомств мають меншу імовірність завершитися розлученням.

В експерименті ігрової платформи Mecca Games використовувалися профілі Tinder, надані волонтерами. Людські біографії зазвичай мали більш оригінальні відповіді.

Справжні користувачі без допомоги ШІ посилались на конкретні пристрасті та надавали більше особистих деталей. Біографії, створені за допомогою штучного інтелекту, були більш розпливчасті, із загальними фразами, які більш нагадували робочий лист.

Фото: pixabay.com

FacebookTwitterLinkedinTelegram

ПРОКОМЕНТУВАТИ

Прокоментувати

ТЕЛЕГРАМ

FACEBOOK

ПРО НАС

Логотип 50 Plus

50Plus – це медіа-ресурс про спосіб життя покоління 50+. Наша місія – надавати цікаву і корисну інформацію читачам та надихати їх на новому етапі життя.

ПІДПИСКА

Підпишіться на розсилку, щоб отримувати щотижневий дайджест.